[Question]
W: Before we end the meeting, I'd like to briefly discuss a problem that a supervisor brought up. Some customers at our department store have complained that our sales representatives are rude and unhelpful.
M: That's right, Jane. I saw one sales representative talking to another, and they were ignoring a customer who had a question. We need to deal with this problem right away.
W: I agree, or we'll start losing our customers. We don't have time to discuss a solution right now, so I'd like all of you to come up with a way to take care of this. I'd like you to call me before the end of the day and tell me how you would handle this.
|
|
[질문 해석]
여자: 회의를 마치기 전에, 관리자가 제기한 문제를 간단하게 논의하고 싶네요. 우리 백화점의 몇몇 고객들이 우리 판매원들이 무례하고 손님을 선뜻 도우려 하지 않는다고 불평했습니다.
남자: 맞아요, Jane. 저는 한 판매원이 다른 사람에게 이야기하는 것을 봤는데, 그들은 질문이 있었던 고객을 무시하고 있었어요. 이 문제에 대해 즉각 대처해야 합니다.
여자: 저도 동의해요, 그렇지 않으면 우리는 우리 고객들을 잃게 될 겁니다. 지금 당장은 해결책을 논의할 시간이 없으니, 여러분 모두가 이 문제에 대처할 방법을 찾아내 주셨으면 합니다. 오늘이 가기 전에 제게 전화해서 여러분이라면 이것을 어떻게 처리하실 것인지 알려주세요.
|